Bila kami bersukan & makan sakan!

24dec 2011; Family’s Year End Gathering!

Alhamdulillah…sumenya telah berjalan dgn lancar.

 

~ 1 Hati Keluarga Harmoni ~

8.30 pagiFUTSAL kat sec 13, Shah Alam.

Kehadiran amat memberangsangkan. Dibahagikan kpd 2 group (i.e. BIRU vs MERAH), group BIRU mempunyai kehadiran yg terbaik. Jadi…tentu skali kumpulan Biru lebih ramai drp kumpulan Merah, hahaha… smpai terpaksa kumpulan Merah melobi ahli kumpulan Biru utk menyertai kumpulan dorang. OH…TAK bole ok, walaupon Aus dah tersalah group! hahaha…

 

Game mmg extra-ordinary! 2 hrs sebenarnya masa court rental, TAPI kitaorang occupied almost 2 hrs for the game. Hahaha…dh le TAK de pemain simpanan, sbb sume turun padang skali gus, hihihi… DASAT oo!

Keputusan 13-12 berpihak kat kumpulan Merah menunjukkan pertandingan yang SENGIT. Namun kumpulan Biru juga telah bermain bersungguh-sungguh tanpa gentar. Semangat kesukanan tu yg penting la kan…hihihi😉

 

Apa pon, WELL DONE everybody yg telah menunjukkan komitmen tinggi utk turun padang. Anak-anak buah yg comel jugak TAK ketinggalan memeriahkan kami. Mukhlis dgn jersi lengkap berwarna Biru gaya ala Lampard (icon kategori pakaian terbaik) & Amani dgn ANGRY bird Merah yg lincah makan kuih-muih di tepi court. Cayalah… sbb dorang sume TAK buat hal spjg pertandingan. 😆

Paling BEST bila mak-mak sedara aku pon turut masok court. Makteh, Makdak & Makcik.. masing2 bersama-sama tendang bola! Ada yg jadi striker & ada yg jadi defender… bila pengadil TAKde, sume nak jadi pengadil jugak, hihihi😉

TQVM la sume!

.

ragam kami yg menghiburkan...

"tuh dia...!" - inilah junior GOALKEEPER kitaorang😉

"fuhyooo!!!" - inilah junior STRIKER kami!😉

warming-up session

gerak gempur... MERAH vs BIRU😀

.

**TQ Aien for the photos!

11.30 pagi6D theater show!

Lepas penat berjuang berhabisan di court futsal, kami beramai-ramai konvoi ke Perpustakaan Raja Tun Uda. Walaupon keadaan cuaca pagi yg hujan, itu sume TAK membataskan kami utk meneruskan activity spt yg telah dirancangkan.

 

It was best experience. Khabarnya 6D theater di sini adalah yg pertama & satu-satunya di Malaysia. Bagoslah kerana kita mampu menyelenggarakan sebuah perpustakaan yg bertaraf dunia. Kagum…we have everything in Malaysia & we shall be proud! 😎
Ini jgk peluang utk kitaorang mendekatkan diri dgn Library. Aktiviti kekeluargaan sbnrnya TAK terhad.. ia memang patot diserapkan dgn konsep ilmiah & kasih sayang. Yeah:mrgreen:

.

...suasana yg elegan utk pengunjung😉

zone creative untuk kanak-kanak🙂

"seronoknye.."

.

5 ptg – 12 midniteBiG Family’s dinner!

Wahhh…memang makan BESAR.

Apapon, kenikmatan lebih terasa bila berkumpul beramai-ramai & ATOK membacakan doa. Alhamdulillah pd usia atok 86 thn, dia masih dpt melihat kami sume berkumpul di depan matanya. Didoakan agar perhimpunan ini akan terus diusahakan sepanjang hidup kami. Terima kasih Allah.

.

birthday girl... Ainnur Hanis, 1 year😉

birthday boy...muhammad mukhlis, 3 years😉

...persiapan utk our dinner!

DURIAN... our most favorite!!! yummy😆

...our gathering dinner, enjoy!

.

Aku..? Walaupon dlm kesibukan memenuhi tuntutan kerja, aku PASTI akan terus meletakkan masa utk bersama KELUARGA aku yg tercinta. Keluarga BUKAN sekadar ibu, bapa & adik-beradik. Sebenarnya, keluarga adalah rantaian ikatan darah yg terjalin di antara ibubapa dan nenek moyang kita hinggalah ia membentuk keturunan yg baik dan diredhai Allah s.w.t. Sebahagian dari kesempurnaan kebahagiaan di dunia adalah memiliki keluarga yg bahagia.


I LOVE my family so much. They’re wonderful asset that I acquired in this world. Always bear in mind, mencintai keluarga adalah amanah bagi setiap manusia.


Terima kasih Allah.

Semoga perhimpunan kami diberkati Allah s.w.t. Kami berdoa semoga Allah memperkukuhkan hubungan kekeluargaan kami dengan limpahan kasih sayangNya, rezeki yg diberkati dan kejayaan yg bermanfaat. Amin.

All above…penat tapi seronok!!!😎

…bila aku rajin menulis (“,)

About yanchor

I’m a person with extra.ordinary passion! ...wherever you go, go with all your h.e.a.r.t.!

Posted on December 29, 2011, in event | peristiwa and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Comment please ;)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: