EURO 2012; still fever?

Assalamualaikum sahabat & readers~!

 

19june 2012; perang bola lagi!!!

Wah…lama gtu aku tak updet blog. Bukan aku tak mahu, tapi keutamaan lain perlu utk diri sendiri. Apa nak share kat cni?? Ada banyak cte, tapi blom ada mood nak mencoret2 lg. Maklumlah dalam kepala skrg nih sibok dgn definitions of hot work, internal water treatment, annealing, tempering, eddy current, strain, stress bla…bla…bla… erkkk, tau ke per benda terms yg aku sebot td tuh? takpe lah…🙂

 

Nah…tengoklah hebatnya Karen (fb: Norain Ennaeem a.k.a KK) & Ain (fb: Nurul’Ain Baharudin a.k.a cik NAB) serta konco-konco mereka i.e. Ina Lahm (NS), Yang (YHS), El (ENI) dll yg menyampok itu ini menyerang aku atas kekalahan terok team Oranje. :-P  Walaupon aku berada di zone quarantine (jauh kat Salvador, state of Brazil…berangan jauh la drp M’sia & tak de broadband celcom coverage)…tapi dorang teros meledak bom-bom atom mereka kat dinding muka buku (a.k.a fb’s wall) aku. Cett…

 

Walaupon aku dah mention kat wall post yg aku “Quarantine smpai nextweek”, dorang tetap jgk tembak aku bertubi-tubi. Cett takde belas ihsan langsung, takpe…. *erkkk*

.

Bila Holland tumpas 1-2 di kaki Christiano Ronaldo a.k.a Portugal, memang aku kena bungkos la dgn Karen & Ain… adoyaiiii *erk*

Walau apapon…aku masih blom kalah lagi.:mrgreen:

 

So…pray for SPAIN!!! Go RED, go SPAIN😆

…bila aku rajin menulis (“,)

About yanchor

I’m a person with extra.ordinary passion! ...wherever you go, go with all your h.e.a.r.t.!

Posted on June 19, 2012, in story | kisah and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Comment please ;)

