2012; the end is getting closer!

Assalamualaikum sahabat & readers~!

30dec 2012; tup tup tup…it was at the ending of year 2012!

Pejam celik..kita dah pon di ambang 2013. Wah…rsnya masih byk lagi perkara yg belum diselesaikan utk tahun 2012 nih. Byk perkara berlaku…byk jgk perkara yg tak terduga dihadapi. Alhamdulillah..semuanya dipermudahkan oleh Allah swt hinggakan dpt menjengah hingga ke hujung hari di tahun ini.

Aku?! Banyak yg berlaku…meninggalkan 1001 kenangan pahit manis..perkara dirancang & tak dirancang semuanya saling berganti mengisi hari2 yg berlalu. Segala rs manis…kenangan indah mengisi kotak hati utk sentiasa diingati. Segala yg pahit pula…menjadi sempadan buat diri sendiri, bukannya utk ditangisi tapi utk dijadikan panduan dlm menempuh hari2 yg mendatang pd esok hari.

Aku bersyukur kehadrat Allah yg Maha Esa atas segala kurniaanNya. Segala kesempitan dilapangkan, segala kesulitan dipermudahkan olehNya. Ampuni aku ya Allah, aku takot aku menjadi tidak bersyukur ats segala nikmatMu ini. Maafkan aku ya Rabbi.

JOM imbas kembali di mana aku in year 2012…let’s photos talk😀

DD16

Dd14

January 2012… dote & dd getting married. Happy for both of them😉

.

KBD3

March 2012… joined Konvensyen Bidadari Dunia. Awesome!

.

we

May 2012… cousin’s day out with Archery! horray…😉

.

puncak3

July 2012… TPM Retreat day at SD Seri Bayu, PD! Enjoyed jogging at Rumah Api Tanjung Tuan with boss.

.

ainweds (12)Sept 2012… Ain & Noh getting married! I’m off to Kuantan for her big day😉

.

usSept 2012… BFF’s holiday! Kuantan trip… jalan-jalan santai, best giler😆

.

dilla's family

diaorang

Sept 2012… finally, we met again…after so long not meet each other!

Enjoyed meeting them for Hari Raya’s gathering.

.

KK_meOct 2012… Karen & Awin getting married. Happy for both of them…😀

.

kitorangOct 2012… BFF Juju engaged! Muahh…congrats dear!

.

T.E.A.T.E.R is my favorite choice of performance!Nov 2012… teater Tun Siti Hasmah! entertained ownself…marvelous😀

.

pangkor_kamiNov 2012… Birthday gathering & holiday trip to Pangkor with Mid & Dote. Enjoyed it so much!

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dec 2012… Big Family’s Day at Port Dickson. Meriah…we’re in RED theme.😆

.

Actually…byk lg cerita2 aku simpan in my lovely journal. Bila aku ada masa…bila aku malas…bila aku menyendiri, aku akan bertemankan cerita2 aku utk semua kenangan ini.

Thanks Allah for all this beautiful moments. Semoga hari mendatang menjanjikan 1001 kenangan yg lebih indah & bermanfaat.

I miss all the moments so much🙂

…bila aku rajin menulis (“,)

About yanchor

I’m a person with extra.ordinary passion! ...wherever you go, go with all your h.e.a.r.t.!

Posted on December 30, 2012, in notes | nota and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Comment please ;)

